دست نوشته های پسر سنندجی

(پر بیننده ترین وبلاگ شعر پارسی) اگر دنبال من میگردی من پشت هیچستانم !!!!

دست نوشته های پسر سنندجی

(پر بیننده ترین وبلاگ شعر پارسی) اگر دنبال من میگردی من پشت هیچستانم !!!!

نمی دانم از کجا شروع کنم...

امیر شیخ الاسلامی

آنقدر چیزها اتفاق می افتد که نمی دانم از کدامشان شروع کنم.

احساس می کنم در فیلمی بازی می کنم با حرکت تند.

 احساس می کنم زمان به سرعت می گذرد.

شاید برای این است که روزها کوتاه و کوتاهتر می شوند.

 گویی از کنار لحظه ها می گذرم

 این روزها بدون اینکه آنها را زندگی کرده باشم.

انسانی هستم سرما خورده با خوشمزه ترین غذا

 که در دهانش عاری از هر گونه مزه و طعمی است.

همه چیز در ذهنم معلق است.

 در باره همه چیز میتوانم بنویسم

 و لی نمی دانم

 چرا همیشه آنقدر طولش می دهم که دیر می شود

 و موضوع اهمیتش را از دست می دهد.

آنوقت نوشتن می شود یک لیوان چای سرد

 که دیگر میل نوشیدنش را ندارم.

 حالت آدمی را پیدا می کنم

که دیر سر قرارش رسیده باشد.

 امیرشیخ الاسلامی

 

نظرات 20 + ارسال نظر
سیما, پنج‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:59 ق.ظ

همون تو یه فیلم داریم بازی میکنیم
خیلی قشنگ بود.

ندا, پنج‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:06 ق.ظ

سلام من مثل تو اهل سنندجم اما در تهرانم به وبلاگم یه سری بزن

عسل, پنج‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:26 ق.ظ

سلام. خیلی متنایه زیبا و با احساسی مینویسی.
من رو واقعا تحت تاثیر قرار داد.موفق باشی امیر جان

یاسمین, اهواز جمعه 24 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:09 ب.ظ

سلام خوبی سال نو مبارک نوشته ات مثل همیشه قشنگه

یاسمین, اهواز یکشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:54 ب.ظ

دیروز را سوزاندیم برای امروز... امروزمان را گذراندیم برای فردا و فردایمان دیروزی دیگر !!! این است بازی پوچ ما انسانها

سعید , دوشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 06:50 ب.ظ http://yadegar-e-dost.blogfa.com

سلام امیر خان
جالب نوشته بودی
راستی من رو میشناسی قبلا؛ بهم سر میزدی
با یه پست مهم منتظرت هستم
موفق باشی

یاسمین, دوشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 07:11 ب.ظ

امیر سلام پس کی می خوای این اهنگو برا ی دانلود بزاری ؟منتظرتم

یلدا, شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:54 ب.ظ

دوست خوبم سلام....
خیلی خوشحالم که بعداز مدتها تونستم وبلاگ قشنگتون رو ببینم...
ممنون که من رو دوست خودتون می دونید.
امیدوارم که حالتون خوب باشه.
این روزها دل خوش خیلی کم پیدا میشه.
منم خیلی دلم تنگه باور کنید که اصلا حال خوبی ندارم.
شاد باشی...!!!

یلدا, دوشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:02 ب.ظ

سلام...
قبلا باستون نظر گذاشتم.
اما مثل اینکه دوست ندارید نظر من رو ok کنید.
با این حال بازم من هر وقت به وبلاگت سر می زنم دلم شاد میشه.
امیدوارم که تو هم همیشه شاد باشی....!!!!
دوست دارم.

سارا, چهارشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:43 ب.ظ

نوشته های قشنگیه تبریک میگم

شمیم, شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 04:24 ب.ظ http://www.goleorkide-yakh.blogfa.com

حکایت جالبی است که فراموش شدگان فراموش کنندگان را هرگز فراموش نمی کنند
زیبا بود خیلی زیبا!!!

شمیم, شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 04:35 ب.ظ http://www.goleorkide-yakh.blogfa.com

میدونی من همیشه یه چیزی تو مغزم می گرده همچین که می خوام بگم یادم می ره نمیدونم اون چیه اما پیداش می کنم و می گم اما امیدوارم فقط دیر نشه

روژان, سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:39 ب.ظ http://http:/www.boooss.blogfa.com

سلام عزیز امیدوارم خوب خوب باشی مرسی واسه همدردیت خوشحال شدم همشهری موفق باشی

یلدا, چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:59 ب.ظ

امیر جون سلام...
پیغامت رو خوندم...
ولی من کی گفته بودم شما ادمه نامردی هستین...!!!!!!!!!!!
منم موافقم/ هر وقت که شما دوست داشته باشین منم برای چت کردن امادم.....
خیلی دوست دارم...
تو هم مراقب دل پاکت باش...!!!
بای......

سعید , جمعه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:41 ب.ظ http://yadegar--e--dost.blogfa.com

سلام
ممنون از حضورتون
اومدم یه خبر بدم
درست در جشن یکسالگی ما رو پلمب کردن
چراشو نمیدونم ....
نمیدونم کدوم راه خطا رفتم که امروز گنه ناکرده با می ستیزند ...
خوشحال میشیم در دوران تبعید و دوری از خونه ما رو همراهی کنید تا دل تنهاییمون تازه بشه
موفق باشید

, شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:41 ب.ظ

همیشه از آخر شروع کن(*)

جشنواره شعر سهراب, مشهد چهارشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:04 ق.ظ http://festival-sohrab.blogfa.com

اولین جشنواره شعر سهراب از شما و دوستانتان برای حضور در این فراخوان دعوت به حضور می کند . امید است که شاهد اشعار زیبای شما در کتاب این جشنواره و خود جشنواره باشیم .
خوشحال میشیم که از طریق وبلاگ زیباتون به سایر دوستان هم اطلاع بدید . یادتون هم باشه که آخرین مهلت ارسال اشعار فقط تا 31 اردیبهشت ماه هست و مراسم اختتامیه این جشنواره هم 13 خرداد برگزار میشه .

به امید دیدار و حضور سبزشما در این فراخوان ملی [گل]

marjan, یکشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:13 ب.ظ

salam agha amir webloget 20 afarin khosham omad

ساده, دوشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:26 ب.ظ

سخته که باور کنیم که دیگه باور نکنیم ُ ولی دریغا که باید باور کنیم که دیگه باور نکنیم .

سایه سه‌شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:38 ب.ظ

سلام از خستگی اومدم اینجا.
دلم شکسته نفرین کنم می گیره خدا کنه بسوزه
همه با هم بگیم
الهی شوربخت بشه.
شما رو نمیگم امیر آقا یکی نامرد که نمکدون شکست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد