دست نوشته های پسر سنندجی

(پر بیننده ترین وبلاگ شعر پارسی) اگر دنبال من میگردی من پشت هیچستانم !!!!

دست نوشته های پسر سنندجی

(پر بیننده ترین وبلاگ شعر پارسی) اگر دنبال من میگردی من پشت هیچستانم !!!!

من پروانه ام ؟؟؟

 

  دیشب خواب دیدم

 خواب دیدم پروانه ام

صبح که از خواب بیدار شدم

دیدم انسانم

هر چه بیشتر فکر می کنم

بیشتر گیج می شوم

نمی دانم دیشب انسانی بودم که

خواب دیدم پروانه ام

یا الان

پروانه ای هستم که خواب میبینم

انسانم

 : آری دکتر شریعتی راست می گفت که می شود

من هم خواب را خواب دیدم.

 امیر شیخ الاسلامی

 

نظرات 13 + ارسال نظر
نازی, سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:08 ق.ظ http://www.tarajshode.blogfa.com

سلام امیر ..
تو پروانه ای ..

دل خوش سیری چند ؟, چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:19 ق.ظ

ای ناقولا مگه توهم خواب می بینی اصلامگه می خوابی تا خواب ببینی ..........امیرررررررررررررررررررررررررررررر

برای من باش..., چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:54 ق.ظ http://www.taraneye-tanhaii.blogfa.com

کاش فاصله ها را بشکنیم...من و تو
ای همیشگی من
حضورت اغازی دگر است.. برای من
پس
برای من باش
...

امیر, چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:18 ب.ظ http://dorooghedagh.blogfa.com

سلام با ارزوی موفقیت برای همه ی جوونای گل که عاشق هستن و یا عاشق شکست خورده و علافایی که معنی دوست داشتن رو نمیدونن
به من سر بزنی خوشحالم کردی...........[گل][گل][گل][بوسه]

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین, چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:21 ب.ظ http://rue.blogsky.com

دل من دیر زمانی است که می پندارد

دوستی نیز گلی ست مثل نیلوفر؛ ناز!

ساقه تردِ و ظریفی دارد

بیگمان سنگدل! است آنکه روا میدارد؛جان این ساقه نازک را دانسته(!) بیازارد.
.
.
.
.
سلام
ممنون به وبلاگم اومدی
دلت شاد

امید, پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:13 ق.ظ

امیر به خدا به جون هستی تو هم گلی هم پروانه
تو عزیزه دل امید هم هستی
این موبایلات چرا این جور میکنه مثلا من رفیق فابریکتم
۳ خط همراهت همه شوتینا !!!
یا خاموشه یا در دسترس نیست یا امکان پاسخگویی مقدور نمی باشد اگه لطف کنی یه زنگی به من بزنی خوشحالم میکنی امیر خان . هستی هم دلش برات تنگ شده .بای

آنیتا, پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:14 ق.ظ

دلم می خواد حرف بزنم اما با کی
می خواستم بهش بگم اول از مامان وبابام می ترسیددوم غرورم نمی ذاشت
چند ماه پیش ازدواج کرد . گفتم شاید خانوادش نگذاشتن
دیروز از باباش شنیدم که خودش منو دوست نداشته که هیچ ازم متنفر بوده
پسر دایی من بود ما از بچهگی با هم بودیم من هم دختر زشتی نیستم که منو دوست نداشته باشه
نمی دونم چرا این جوری شد

می شه یه چیزی بگی تا اروم بشم
قربان تو آنیتا

, پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:41 ب.ظ

کاش منم ی پروانه بودم . زیبا - ازاد-رها

حامد قدسی, جمعه 8 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:44 ق.ظ

همه مطالب وبلاگتو خوندم
خیلی عالی بود با این حس و حالی که داری به نظرم پروانه ای
پیروز باشی

سپیده, جمعه 8 دی‌ماه سال 1385 ساعت 04:22 ق.ظ

اگر می توانستم مجازاتت کنم از تو می خواستم به اندازه ای که تو را دوست دارم مرا دوست داشته باشی
قشنگ بود.مرسی

بیتا, شنبه 9 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:39 ق.ظ

سلام.فقط میتونم بگم عالیه

, شنبه 9 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:41 ق.ظ

امیر خیلی باهال بود یه واقیعتو گفتی

سحر, شنبه 30 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:15 ب.ظ

خسته نباشی عالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد