دست نوشته های پسر سنندجی

(پر بیننده ترین وبلاگ شعر پارسی) اگر دنبال من میگردی من پشت هیچستانم !!!!

دست نوشته های پسر سنندجی

(پر بیننده ترین وبلاگ شعر پارسی) اگر دنبال من میگردی من پشت هیچستانم !!!!

بوی دروغ

پسر سنندجی 

هر گاه که فکر میکنم برخاسته ام پایم به جایی میخورد و میافتم

هر گاه که فکر میکنم که برخاستن کاری است بس دشوار

 بر میخیزم وبه راهم ادامه میدهم

حالا بعد از یک بار دیگر به زمین خوردن برخاسته ام

 گرد و خاک را از لباسم پاک میکنم

ساکم را بر میدارم و به راه می افتم

این بار راهی را برمیگزینم که تو در مسیرش نباشی

 راهی که حتی جای پایت را باد جارو کرده باشد وبویت را باران شسته باشد

 دیگر وقتی که داری به زمین می خوری به من تکیه نخواهی داد

اعتماد در رابطه با تو مفهوم خود را برای چندمین بار از دست داده است

 و جایش را به تردید داده است . دهانت بوی دروغ میدهد

می خواهم از تو متنفر باشم

به همین سادگی

 امیر شیخ الاسلامی

 

متاسفانه در پست قبلی با وجود اینکه بسیاری از نظرات تایید شد

اما به دلیل مشکل در بلاگ سکای نظرات در وبلاگ پیوست نشده است

با عرض معذرت  از دوستانی که  نظراتشون در وبلاگ حذف شده است.

 

نظرات 18 + ارسال نظر
سمیرا, یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:07 ب.ظ http://www.sad-golbarge-shogh.blogfa.com

روشن است آتش درون شب
وز پس دودش
طرحی از ویرانه های دور
گر به گوش اید صدایی خشک
استخوان مرده می لغزد درون گور
دیرگاهی ماند اجاقم سرد
و چراغم بی نصیب از نور
خواب درمان را به راهی برد
بی صدا آمد کسی از در
در سیاهی آتشی افروخت
بی خبر اما
که نگاهی درتماشا سوخت
گرچه می دانم که چشمی راه دارد به افسون شب
لیک می بینم ز روزن های خوابی خوش
آتشی روشن درون شب
******************************

در هوای دوگانگی تازگی چهره ها پژمرد
بیایید از سایه روشن برویم
بر لب شبنم بایستیم در برگ فرود اییم
و اگر جا پایی دیدیم مسافر کهن را از پی برویم
برگردیم و نهراسیم درایوان آن روزگاران نوشابه جادو سر کشیم
شب بوی ترانه ببوییم چهره خود گم کنیم
از روزن آن سوها بنگریم در به نوازش خطر بگشاییم
خود روی دلهره پرپر کنیم
نیاویزیم نه به بند گریز نه به دامان پناه
نشتابیم نه به سوی روشن نزدیک نه به سمت مبهم دور
عطش را بنشانیم پس به چشمه رویم
دم صبح دشمن را بشناسیم و به خورشید اشاره کنیم
ماندیم در برابر هیچ خم شدیم در برابر هیچ پس نماز ما در را نشکنیم
برخیزیم و دعا کنیم
لب ما شیار عطر خاموشی باد
نزدیک ما شب بی دردی است دوری کنیم
کنار ما ریشه بی شوری است برکنیم
و نلرزیم پا در لجن نهیم مرداب را ب ه تپش دراییم
آتش را بشویم نی زار همهمه را خکستر کنیم
قطره را بشویم دریا را نوسان اییم
و این نسیم بوزیم و جاودان بوزیم
و این خزنده خم شویم و بیناخم شویم
و این گودال فرود اییم و بی پروا فرود اییم
بر خود خیمه زنیم سایبان آرامش ما ماییم
ماوزش صخره ایم ما صخره وزنده ایم
ما شب گامیم ما گام شبانه ایم
پروازیم و چشم به راه پرنده ایم
تراوش آبیم و در انتظار سبوییم
در میوه چینی بی گاه رویا را نارس چیدند و تردید از رسیدگی پوسید
بیایید از شوره زار خوب و بد برویم
چون جویبار ایینه روان باشیم به درخت درخت راپاسخ دهیم
و دو کران خود را هر لحظه بیافرینیم هر لحظه رها سازیم
برویم برویم و بیکرانی را زمزمه کنیم
***************************
امیر جان ممنون از اینکه به من سرزدی خوشحال شدم
و مرسی از اینکه تبادل لینک کردی بهت تبریک میگم وبلاگ بسیار پر محتوایی داری امیدوارم همیشه متواضع متواضع اما سربلند و نرم نرم اما سخت باشی


بهار, یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 09:17 ب.ظ

امیر واقعا نوشته قشنگی بود به این همه احساس تبریک میگم

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین, یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 09:22 ب.ظ http://rue.blogsky.com

چه زیباست

به خاطر تو زیستن و برای تو ماندن و به پای تو سوختن

و چه تلخ و غم انگیز است

دور از تو بودن، برای تو گریستن و به عشق و دنیای تو نرسیدن

ای کاش می دانستی

بدون تو و به دور از دستهای مهربان و قلب پر احساست

زندگی چه ناشکیباست . . .
.
.
ممنون از حضورت
دلت شاد

سامان, دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:49 ق.ظ

چرا تنفر ؟؟؟ بهتر نیست به جاش عشق رو کاشت ؟!

سحر, تهران سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:39 ق.ظ


آنگاه که غرور کسی را له می کنی، آنگاه که کاخ آرزوهای کسی را ویران می کنی، آنگاه که شمع امید کسی را خاموش می کنی، آنگاه که بنده ای را نادیده می انگاری ، آنگاه که حتی گوشت را می بندی تا صدای خرد شدن غرورش را نشنوی، آنگاه که خدا را می بینی و بنده خدا را نادیده می گیری ، می خواهم بدانم، دستانت را بسوی کدام آسمان دراز می کنی تا برای خوشبختی خودت دعا کنی؟ . بسوی کدام قبله نماز می گزاری که دیگران نگزارده اند

SANANDAJ, HOSEIN سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:00 ق.ظ http://pazata2006.blogfa.com/

salam hamshahri
mikham begam ke shadidan vebloge khubi dary tabrik
MISHE BE MAN BEGIN KE CHE TORY MITUNAM TU VEBLOGAM AHANG PAKHSH KONAM
AGE IN KARO BOKONID KHEYLI MAMNOON MISHAM
HAR JA KE HASTID HEFZ BASHID BY

یاسمین, اهواز چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:37 ق.ظ

سلام عزیزم
خوبی قشنگه مثل همیشه موفق موید باشی

ژیلا, چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 06:13 ب.ظ

چشمهایم را شسته ام...اسمان ابی را دیده ام
اری میخواهم حقیقت دستانت را باور کنم

سیامک, پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:35 ق.ظ http://sia-mp3.blogfa.com

خیلی وبلاگه قشنگی دارب به منم سر بزن
منتظرتم

نازی, پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:41 ق.ظ

سلام ..
خوبی امیر؟نمی دونم خوشالی داره یا نه ! ولی واقعاْ تصمیم دارم تمومش کنم ..

شمیم, پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:24 ب.ظ http://goleorkide-yakh.blogfa.com

سلام خوبی؟ خیلی قشنگ بود
من اونو از خودم اینطوری متنفر کردم به همین سادگی
جدا حالا اون ازم متنفر شده و من عاشق به همین سادگی
موفق باشی

می دانی که کیستم, پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:03 ب.ظ

من مدت هاست که در خوابم . اما تو را نمی دانم .
اگر دوست داری بخوابی بخواب .اما اگر بیدار بمانیم و تمام و این زیبایی ها را در بیداری ببینیم شاید حقیقت آن دو دست جوان آشکار شود .
سنگ بودن همیشه خوب نیست .
گاه باید شیشه باشیم .
من سنگ نیستم . تو هم نباش .
بگرد تا فرهنگ لغتت را پیدا کنی و دوباره تمام آن واژه های زیبا برایت معنی دار شوند .
چطور مواظب دلم باشم ؟؟

مهران, شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:55 ب.ظ http://songofhearts.blogfa.com

چهره زیبایت را یکشب در با مداد سیاهی کشیدم تا هیچ شبی دیده نشوی و من راحت به خواب بروم
شاد باشی امیر جان

رزا, پنج‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:06 ب.ظ http://www.sherp.blogfa.com

سلام امیر جان . سال نوت مبارک . برات آروز می کنم که سال خوبی رو داشته باشی و به هر آرزویی که دوست داری برسی . مواظب دلت باش .
آدرس وبلاگم عوض شده . اگه سری به من زدی به آدرس قبلی نیا . به این آردس بیا و لینکمم عوض کن البته اگه زحمتی نیست .
http://www.sherp.blogfa.com
با بهترین آرزو ها .

نازی, یکشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 07:21 ب.ظ http://tarajshode.blogfa.com

سلام امیر .. خوبی؟
پس چرا نمی آپی؟چه خبرا؟نکنه دل و دماغ نداری؟
ول کن خیال کسی رو که ولت کرد باشه؟؟؟
راستی سال نو مبارک ایشالا که سال خوبی برات باشه ..

زهره, دوشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:29 ق.ظ

مرحبا و احسنت به این سلیقه امیر جان چطور میتونم این اهنگ زیبای وبلاگتو داشته باشم؟

یاسمین , اهواز یکشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:02 ب.ظ

سلام امیر جان بابا من این اهنگ وبلاگ تو می خوام کیو باید واسطه بذارم که راضی شی من اینو بتونم دنلود کنم جان من اذیت نکن
منتظر هیچ چیز نباش

حقیقت همین قلب توست

که می تپد و فکر تو

که تراوش تمام لحظه ست

رویا یعنی......... تو
چشمهایت دریا ست

تا برگردی بیا و از مروارید نگاهت گلوبند ی بساز

و بیاویز به گردنم

تا چشم شور مردم اینجا مرا نظر نکند




شمیم, شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 04:23 ب.ظ http://www.goleorkide-yakh.blogfa.com

سلام مثل همیشه قشنگ بود
دارم فکر میکنم با خودم می گم چقدر خوبه
که بعضی وقتا یکی دیگه حرف دلت و بخواد بزنه !!!
دلم می خواد حالا که اون یه نفر که داره حرف دلت رو میگه این زحمت رو هم بکشه و با صدای بلند حرف دلت رو بزنه!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد