دست نوشته های پسر سنندجی

(پر بیننده ترین وبلاگ شعر پارسی) اگر دنبال من میگردی من پشت هیچستانم !!!!

دست نوشته های پسر سنندجی

(پر بیننده ترین وبلاگ شعر پارسی) اگر دنبال من میگردی من پشت هیچستانم !!!!

بعد از چهار هفته ...

نوروز

سلام. نوروز این عید باستانی رو به همه دوستاتم وشما عزیزان تبریک میگم

امیدوارم در این سال بتونید به مهمترین آرزوهای زندگیتون برسید.

پارسال با وجود اینکه سال سگ بود و سگ هم مهمترین خصیصش

وفاداریه اما  اصلا برای من سال با وفایی نبود.

بی وفایی دیدم خیلی تا... تا دلت بخواد

به هر حال گذشت...

امسال رو با فیلتر شدن وبلاگم شروع کردم

در حدود ۱۸ استان وبلاگ فیتر بود

 که شکر خدا امروز وبلاگ رفع توقیف شد.

از دوست خوبم دکتر سیامک الهام برای کمک در مورد

رفع توقیف وبلاگ ممنونم .

اما خبر خوب دیگه اینه که وبلاگ از مرز ۱۰۰ هزار بازدید کننده

گذشت و این یه دلگرمی کوچولو بود برای من که نوشتن رو ادامه بدم.

امیدوارم تونسته باشم

 با این دل نوشته ها احساسم رو باهات تقسیم کرده باشم

مواظبه دلت باش

 

نظرات 7 + ارسال نظر
نازی, شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:44 ق.ظ http://www.tarajshode.blogfa.com

سلام امیر عزیز
خوبی؟ فک کنم یه بار عید تبریک گفتم ولی بازم مبارک ..
آره واسه منم سال خوبی نبود مثه یه دهه ی قبل ولی امسال گندتر از همشون بود بگذریم
ولی امسال میدونم یه سال خوب در پیشه برا من و امیدوارم برا تو و برای همه ..دلم میخواد همه ی گذشته رو فراموش کنم تو هم سعی کن ..
مواظب دلت باش(;

رزا, شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 06:00 ب.ظ http://www.sherp.blogfa.com

سلام امیر عزیز .امیدوارم که حالت خوب باشه .
درباره آدرس وبلاگم باید بگم اون آدرس قبلی خیلی جاها فیلتر بود و بعضی جاها نه . اما به هر صورت من آدرسشو عوض کردم . الان هم تو لطف می کنی اگه این آدرس جدید رو وارد کنی .
امیدوارم که همیشه دلگرمی های کوچک و بزرگی تو زندگیت باشن تا بتونی از زندگی لذت ببری .
تو هم مواظب دلت باش .
موفق باشی .

ارینا, یکشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:40 ق.ظ

سلام امیر خوبی ؟
عیدت مبارک . امیدوارم سال خوبی داشته باشی

, دوشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:56 ق.ظ

اشک رازی است لبخند رازی است عشق رازی است
اشک آن شب لبخند عشقم بود

کسزی, چهارشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:33 ق.ظ

سلام . ویلاگت تو سنندج بعضی جاها بازه بعضی جاها فیلتره

یاسمین, یکشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:58 ب.ظ

سلام امیر جان خوبی سال نو مبارک توی خوزستان گل من وبلگ تو فیلتر بود چرا؟بی خیا این برای تو به عنوان عیدی
شبی که از تو نشانی دریا را پرسیدم یادت هست

خندیدی

تلاطم لبخندت زلال خیس دریا را به قاب طلایی چشمهایت ریخت

و نگاهت پر شد از لهجه مرغان دریایی

ان شب خیال ماه هم پر بود از رویای اردیبهشت.

حالا خوب می دانم

که کنار تو همیشه فرصت روئیدن هست

کافی است که باغبان نگاهت بذر خیس وجودم را میان باغچه دو دستانت بکارد
اینجا کسی

دلواپس ویرانی من نیست

حالا که شبی هزار بار میان ظلمات خاموش این چهار دیواری سنگی

رویایم را به انتهای مبهم فرد پیوند می زنم

و روحم را که ابدیت مطلق زندگی است

لحظه لحظه به فراموشی خواب می سپارم

و تو ای رویای دور و دراز

بگو کدام سمت محال آرزوی من ایستاده ایی

که اجابت دعای من هزار خلسه بی بدیل راه با قی ست

بگو چقدر به نهایت پرواز مانده است که با لهایم را از قفس مسلول این زندان عبور به نشانه پریدن تکان بدهم که شاید شروع ساده ای باشد

بگو با من ای هراس بی دلیل که تمام وحشت من از خاموشی توست

ساده, دوشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:28 ب.ظ

شاید اشتباه بهمون گفتن که وفاداری یه ارزشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ البته شاید !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد