دست نوشته های پسر سنندجی

(پر بیننده ترین وبلاگ شعر پارسی) اگر دنبال من میگردی من پشت هیچستانم !!!!

دست نوشته های پسر سنندجی

(پر بیننده ترین وبلاگ شعر پارسی) اگر دنبال من میگردی من پشت هیچستانم !!!!

همین لحظه

 

 

 

برای شنیدن صدایی که دوستش داری

همین لحظه هم بسیار دیر است

 افسوس خواهی خورد.....

 زمانی که آن سوی سیمها کسی بی احساس می گوید:

 شماره ی مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمی باشد

 

نظرات 16 + ارسال نظر
شادمهر, شنبه 9 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:51 ق.ظ

واقعا برای من پیش اومده و خیلی وقت ها هم از قصده

سارا, شنبه 9 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:24 ق.ظ http://ziroroo.blogfa.com/

جالب بود ..استفاده بردم ...با دمکراسی دیجیتال و یک شعر پساساختار دیجیتال به روزم ....

برای من باش..., شنبه 9 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:50 ب.ظ http://www.taraneye-tanhaii.blogfa.com

همیشه این جوریه... جای افسوس هم داره

دل خوش سیری چند ؟, شنبه 9 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:43 ب.ظ

دل خوش سیری چند؟, شنبه 9 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:46 ب.ظ

ای ناقولا کم خودت از هین کارا کردی.......................... ما چاکریم عیدم به هت تبریک میگم

بیکاره بی مخ, تهران یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:34 ق.ظ

امیر ماشاالله تو که همیشه موبایلت اینجوریه
اینو در مورده خودت گفتی آره ؟؟

رجا نیوز, یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:02 ق.ظ

از نظر شما در سایت ممنونیم.

شهرام, یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:50 ق.ظ http://farnaz-sahra.blogfa.com/

بسم الله الرحمن الرحیم

نهنی ونبارک لکم عید الاضحی

عید سعید قربان برهمه گان مبارک

نازی, دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:52 ق.ظ http://www.tarajshode.blogfa.com

امیر اول اینکه این عید پاک و بهت تبریک میگم با یه روز تاخیر ..
..
میدونی امیر چیزی که با خوندنت متنت به ذهنم اومده خوب نمیتونم بگم .. یه چیزایی هستا ولی .. اما امیر اینو میدونم یه روزی منو تو هم برای اونا تو شبکه زندگیشون نخواهیم بود ..مطمئنم ..

گروه کامیوتری AVT, SANANDAJ دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:01 ق.ظ http://WWW.WEBLOGSANANDAJ.BLOGFA.COM

به نام یگانه خالق هستی
سلام
لطفا مطلب زیر را در وبلاگتان قرار دهید

معرفی وبلاگ اتحاد وبلاگ های شهر سنندج
گروه کامپیوتری AVT در اقدامی جدید وبلاگی را برای معرفی شهر سنندج ایجاد کرده است لذا از تمامی وبلاگ های که در شهر سنندج ایجاد شده اند تقاضا می گردد برای ثبت وبلاگ خودشان به آدرس زیر مراجعه نمایند

http://WWW.WEBLOGSANANDAJ.BLOGFA.COM/
با تشکر
مدیریت گروه کامپیوتری AVT
FHD

آزیتا, دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:11 ب.ظ http://www.sungold.blogfa.com

سلام
خیلی خیلی زیبا بود
ممنون که به من سر زدید
من آپم خوشحال میشم بازم بیای
خدا نگهدار

آزیتا, دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:13 ب.ظ http://www.sungold.blogfa.com

سلام
خیلی زیبا بود
ممنون که به من سر زدی
من آپم خوشحال میشم دوباره بیای
خدا نگهدار

آرینا, دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:19 ب.ظ

ای صمیمی ای دوست... گاه و بیگاه لب پنجره ی خاطره ام میایی.... ای قدیمی ای خوب تو مرا یاد کنی یا نکنی من به یادت هستم......... دلم برات تنگ شده.

شمیم, مهاباد پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:33 ق.ظ

روی قبرم بنویسید مسافر بوده است/ ........ بنویسید که یک مرغ مهاجر بوده است ...... بنویسید زمین کوچه ی سرگردانیست ..... او در این معبر پرحادثه عابر بوده است ...... صفت شاعر اگر همدلی و همدردیست ...... در رثایم بنویسد که شاعر بوده است. بنویسید اگر شعری ازاومانده بجای ...... مردی از طایفه ی شعر معاصر بوده است ...... مدح گویی و ثنا خوانی اگر دین داریست ...... بنویسید در این مرحله کافر بوده است ...... غزل هجرت من را همه جا بنویسید ...... روی قبرم بنویسیدم

Majid, Canada چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:18 ق.ظ

سلام
واییییییییییی، نمی دونی چقدر آتیشی شدم وقتی این تاپیک رو خوندم. کاملا منو آتیش زدن الان دارم زار زار گریه می کنم. من این طرف دنیا و عشقم سارا انور دنیا، بعضی وقتا سد بار شماره میگیرم تا خط آزاد بشه و بتونم با عشقم چند کلمه درد دل کنم. آخه مجبورم کارت تلفن بخرم و باید کلی صبر کنم که بتونم کد رو وارد کنم و اگثر اقات هم کلی بیخودی منو شارج میکنه که خط اشغال هست. خلاصه هر دفعه سد بار به خودم بدو بیرا می گم که من اینجا چیکار مکنم. چرا نمی تونم با عشقم ساعتها حرف بزنم.
پسر تو منو با این تاپیکت آتیشی کردی. حالا نمیدونم چطور با این بی قراریم کنار بیام

یاسمین, پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:42 ق.ظ

اره ولی گوشی تو همیشه می گه این عزیز همیشه دردست رس هست ولی با دلتنگی هاش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد