دست نوشته های پسر سنندجی

(پر بیننده ترین وبلاگ شعر پارسی) اگر دنبال من میگردی من پشت هیچستانم !!!!

دست نوشته های پسر سنندجی

(پر بیننده ترین وبلاگ شعر پارسی) اگر دنبال من میگردی من پشت هیچستانم !!!!

حقیقت و دروغ

پسر سنندجی

 اگر کسی می گوید که برای تو میمیرد

دروغ می گوید

حقیقت را کسی می گوید

که برای تو زندگی می کند

 

نظرات 9 + ارسال نظر
شمیم, پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 07:50 ب.ظ http://www.goleorkide-yakh.blogfa.com

سلام قشنگ بود خیلی مث همیشه موفق تر از همیشه باشی دوست خوبم منم آپ کردم منتظرتم

بانوی ماه, پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 07:57 ب.ظ http://banooyemah.blogsky.com

سلام مواظب این احساس پاکت باش
موفق باشی

, شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 05:01 ب.ظ

پرندگان در آبی آسمان سینه به باد می سپارند و در ژرفای افق از چشم می روند اما پرواز را می آموزند.
پرندگان می روند و پرواز می ماند.

خیزاب های رود بر پهنای زمین سینه می کشند و در خم لحظه می روند اما رفتن و خروشان بودن را می آموزند.
آب می گذرد و جریان تپنده می ماند.

ستارگان درخشان بر سینه ی آسمان شکوهمند شامگاهی می درخشند و به لبخند سحر می روند اما درخشیدن در ژرفای تاریکی را می آموزند.
ستارگان می روند و جریان تپنده
ماند.

میترا, همدان یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:37 ق.ظ

سلام واقعا حرفه درستیه

امید, تهران یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:15 ق.ظ

امیر جان سلام
حرفت درسته من قبولش دارم
چند روزیه باهان نحرفیدم بهم بزنگ ماشاالله تو که موبایلت ...!؟!! اینا شده . مواظبه خودت باش .

رزا, سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 09:32 ب.ظ http://www.tanhaee-mah.blogfa.com

سلام امیر عزیز . امیدوارم که حالت خوب باشه .
قالب وبلاگت خیلی قشنگه . و نوشته هات هم مثل همیشه پرمحتوا . برات آروزی موفقیت دارم .
تونستی یه سر هم به من بزن .

بابک, شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:35 ق.ظ

وبلاگه خیلی خوبی داری . امید دارم بهتر از الان بشه

مرجان, همدان یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:10 ق.ظ

به او بگویید دوستش دارم به او که گل همیشه بهار من است به او که قشنگترین بهانه برای بودن من است و به او که عشق جاودانه من است..... به او بگویید دوستش دارم به او که قلبش به وسعت دریاست که قایق کوچک دل من در آن غرق شده به او که مرا از این زمین خاکی به سرزمین نور و شعر و ترانه برد و چشمهایم را به دنیایی پر از زیبایی باز کرد به او بگویید دوستش دارم به او که صدای پایش رامیشنوم به او که لحن کلامش را می شناسم به او که عمق نگاهش را را می فهمم به او که رفت

یاسمین, اهواز دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:51 ق.ظ

سلام عزیزم
خوبی قشنگه مثل همیشه موفق موید باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد