دست نوشته های پسر سنندجی

(پر بیننده ترین وبلاگ شعر پارسی) اگر دنبال من میگردی من پشت هیچستانم !!!!

دست نوشته های پسر سنندجی

(پر بیننده ترین وبلاگ شعر پارسی) اگر دنبال من میگردی من پشت هیچستانم !!!!

باشد روزی تلافی کنم...

 

love1

 

این شعر را برای همگان خواهم خواند،

اما فقط، یکی، می داند در من و در شعرم چه می گذرد

 

کاش بودی اینجا در کنارم، اشک هایم را می دیدی که می چکد،

صدایم را می شنیدی که گرفته، دلم تنگ شده عزیز دل.

دیگر وقتی صدایت می کنم علامت تعجب را به نشانه ندا و منادا نمی گذارم،

چرا که هر واژه ای که می نویسم ترا فریاد می کند، عزیز دل.

دوست دارم نوشته هایم زیاد شود،

دوست دارم صفحات سفید عمر را با یادداشت هایی برای تو پر کنم،

دوست دارم روزهای خالی عمر را از تو لبریز کنم

دوست دارم

دوستت دارم

دوستم داری

دیگران هر چه می خواهند بگویند

دیگران هر چه می خواهند فکر کنند

دیگران هر چه می خواهند بخواهند

این منم که دوستت دارم، عزیز دل

 و برایت می نویسم هر واژه ای که به ذهنم برسد تا اینگونه

به تو بگویم: هر واژه ای که به ذهنم می رسد برای تو.

چشمهایم برای تو

لحظات عمر برای تو

اشک هایم برای من تا روزی که هر یک الماسی شوند، که باشد برای تو

روز تولدم هم، هر روزی که هست، فقط برای تو.

من در عاشقی نیازی به منتقد ندارم

در عاشقی نمی خواهم کسی به من بگوید اشتباه تایپ کرده ای

یا مثلا اصول نگارشی را رعایت نکرده ای

یا مخاطب را در نظر نگرفته ای

من در عاشقی نیاز به کسی ندارم تا به من بنگرد

می خواهم تنها باشم

من در عاشقی به هیچ چیز نیازی ندارم

من اگر بی نیاز نباشم عاشق نیستم

من عاشقم پس بی نیازم

این حرف آخر من است

برای هر کس که فکر می کند باید مرا به راه راست هدایت کند.

اگر خواستی بیایی

من همان جایی هستم که بودم

همان جایی که رهایم کردی..

 

می بینی چقدر مظلومم.

باید بخاطر دوست داشتن تو از خودم در برابر خودم دفاع کنم،

باشد روزی تلافی کنم.

 

    امیر شیخ الاسلامی  

 

نظرات 21 + ارسال نظر
رحمت شنبه 15 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:45 ق.ظ http://www.loolian.blogsky.com

سخت نگیر همشهری !

سوگل (baharak_192003) شنبه 15 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 07:56 ق.ظ http://http:/www./sogoliy.blogfa.com

سلام امیر جان
خوبی ؟ خیلی باحال بود و با حال من کاملاْ سازگار .
دوست دارم به من هم سر بزنی
منتظرت هستم

[ بدون نام ] شنبه 15 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:48 ب.ظ

عالی بود مثل همیشه

سپیده یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:30 ق.ظ

سلام.خیلی متنه قشنگی بود.
خوش به حاله کسی که دوسش داری.
امیر.. به نظرت کسی قدره عشقو میفهمه ؟

ژیلا یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:55 ب.ظ

...
خیلی خوشم اومد از شعرت ....عالی بود
قلبم برای تو ...قلبم برای تو
تا باشد بخوانی قصه ی عشقم را
خیلی تا...

نهال یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:18 ب.ظ

امیر با من قهری ؟ چرا جواب نمیدی؟

من تو جوابه آفتون هم گفتم که امیر یه مدت نیست.

آزاد دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:00 ق.ظ

متنه بسیار سوزناکی بود.امیدوارم روزی نرسه که بخوای تلافی کنی.

سوگل (baharak_192003) دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:57 ق.ظ http://www.sogoliy.blogfa.com

سلام داداش امیر
مرسی از این که به تنها کده من اومدی با وجودت شمعی را در تاریکی محفلم روشن کردی
راستی امیرجون من تو رو لینکیدم ( البته با اجازه یه جورائی بی اجازه )

خواهش میکنم.

زیتون دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:27 ب.ظ http://http://www.mk2008.blogfa.com/

عشق را چگونه معنا میتوان کرد

آن نگاه پاکت که تمام وجودم را در بر میگیرد

آن دست های گرمت که محکم دست هایم را میگیرد

و آن قلب که مدتی است به من داده ای

چه میتوانم بگویم به احساسی که پاک است و پر است از عشق

ممنون زیتون جان
این هم تقدیم به تو

نفرت انگیز ترین کلمه ای که شنیدم
دوستت دارم
زیباترین واژه ای که شنیدم
دوستت دارم
اولی
دروغ
دومی
راست
....................

[ بدون نام ] دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:47 ب.ظ

امیر عزیز واقعا با دیدن نوشته هات هیچ کاری نتوستم بکنم جز باریدن

باران سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:34 ب.ظ

چقدر قشنگ مینویسی
عاشقه کسی هستی ؟ من تمتمه پستاتو خوندم.
تو حتی یه کلمه از خودت ننوشتی.هیچی.
میشه بگی چرا ؟؟؟

با خوندن شعرهای خودم و دیگری در وبلاگ میتونی به بعضی از خصوصیاتم پی ببری ..
بعضی چیزهارو نمیشه گفت..

جمال پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:38 ق.ظ http://www.yas4.blogfa.com

امیر عزیز نوشته ی خوبی بود {باشد روزی تلافی می کنم}
میترسم بمیرم و نتونم ببینمت تا مزه ی مرگی که چشیدم رو بهت نشون بدم

نجم الدین پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:52 ق.ظ http://www.yas4.blogfa.com

همراه با جمال
امیر جون متاسفم .... از ته دلم
راستشو بخوای ۱۵ مهر ماه روز تولدمه اون روز من با معجزه زندگیم بودم (البته فقط ۱۵دقیقه) اون روز من مغرور بودم ولی تو ......
واقعا شرمنده ی تو
راستی بیوگرافی تو برام مینویسی

سید رضا پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:09 ق.ظ

امیر جان خیلی قشنگ بود . با احساسات من یکی بود و حرف دلمم بود . من هم با نجم الدیم موافقم یه بیوگرافی از خودت بنویس.

بیکس جمعه 21 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:31 ق.ظ http://betoche.com

من اولین باره وبلاگتو میبینم و همه مطالبشو خوندم.خیلی عالی بود من فکرم و احساسم میگه که تو یه زخمی تو قلبت هست یا اگرم از عشق بدی ندیدی حاله شخست خورده های عاشق رو خوب میفهمی . مثل یه روانشناس که دیوونه نیست اما در حاله درمان کردنه دیوونه هاست . اما به نظره تو واقعا از حاله دییوونه ها با خبره ؟
برمیگردم و جوابشو میخونم.ممنون

من نمینویسم که کسی درمان بشه من خودم یه جورایی مریضم.
مینویسم تا خونده بشه ... مینویسم تا تو و دیگری بدونید چی تو دلم میگذره.

علی جمعه 21 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:50 ب.ظ

امیر جان خیلی قشنگه
من شعرات وخوندم گرچه منهم در قسمتهای باتو موافقم که عاشق نیاز به منتقد ندارت واگر غیر این بود عاشق نبود اما عاشق سراپا نیاز است عشق خودنیاز است ومعشوق بی نیاز وهمه نیاز عاشق معشوق است وبس وتو چون عاشقی می دانی که منظورم چیست؟؟؟؟؟؟؟

آرش شنبه 22 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:04 ق.ظ

متنه زیبایی بود.خوشم اومد. وبلاگتم خوبه.

یک دوست یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:19 ق.ظ

باشه منم تلافی می کنم -----------------ولی از ما یه خبربگیر

ایرسا جمعه 12 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 05:07 ب.ظ

سلام امیر جان
متن جالب و دلنشینی بود.ولی غمگین
تبریک میگم چه بی ریا و خالصانه حرفات واحساست رو
بیان کردی
ممنون

sonia_malus3, جمعه 26 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 02:25 ب.ظ

kheili ghashangeeeeeeeeeee

عسل, سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:14 ب.ظ

محشربود همش محشر بود اشکمو دراوردی نمی دونم چی بگم همه متنات عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد