دست نوشته های پسر سنندجی

(پر بیننده ترین وبلاگ شعر پارسی) اگر دنبال من میگردی من پشت هیچستانم !!!!

دست نوشته های پسر سنندجی

(پر بیننده ترین وبلاگ شعر پارسی) اگر دنبال من میگردی من پشت هیچستانم !!!!

امنترین پناه گاه جهان

 

eshgh

 

وقتی در شب راه می رفتم....و در جستجوی پناهگاهی بودم

از کنارم گذشت.گفتم : هی نگاه کن ! روی مزه هایت دانه های

برف ریخته است

و او گفت : این ... برف نیست...پرهای بالشی است که خدا

در آسمان تکانده است... و سپس لبهای خندانش را گشود تا

برفی را فوت کند و ما هر دو خندیدیم

بعد به چشمانش نگاه کردم و دیدم که چشمانش

امنترین پناه گاه جهان است.

 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
یه دوست پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 03:43 ب.ظ http://www.muchmoney2006.blogsky.com

دوست عزیزم ، سلام

ما برای خرید از اینترنت و کسب درآمد روزانه، در یک وبلاگ محیطی شفاف و ساده برایتان مهیا نموده ایم... شانسی که شاید دیگر سراغ شمانیاید !!!!!!

سایت ایرانی که در حال حاضر بزرگترین بانک اطلاعات کتب ایران را دارا می باشد و همچنین دارای فروشگاه اینترنتی از محصولات مصرفی مورد نیاز می باشد که شما میتوانید از خریدی که انجام میدهید پورسانت کسب کنید و نیز به میزان فعالیت خود درامدی از 10 تا 50 هزار تومان در روز رو بدست آورید...
( هماهنگ با قوانین مجلس ) WWW.IRANBIN.COM

راستی اینو هم گفته باشم که نقد کردن پورسانت به وسیله واریز پول به حساب
بانکی شخصی انجام می گیرد که در هیچ سیستمی نیست ///....////....////

ضمنا ثبت نام رایگان هست ، می تونید با خیال راحت عضو شده ، وارد سیستم شوید و کارتونو شروع کنید...( همیشه و قدم به قدم ، همراه شما خواهیم بود )
MuchMoney2006.Blogsky.Com ( ایران ---- ر یا ل )

یا حق

سما پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 04:16 ب.ظ http://dalileboodan2.mihanblog.com

سلام میگم همیشه از بستن چشماش به روم و گرفتن این پناهگاه امن میترسم . کاش هیچ وقت ندونه تا چشماشو به روم نبنده

شیما جمعه 7 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:49 ق.ظ

امیر جان خیلی متنه زیبایی بود.
راست میگی چشماش امنترین پتاهگاه جهانه.

آیدا جمعه 7 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 04:15 ق.ظ

سلام امیر جان.خیلی کارت درسته.این آهنگ هم فوق العادس.خسته نباشی.

نازی شنبه 8 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 03:18 ب.ظ http://tarajshode.blogfa.com

سلام
خوبی امیر؟
نماز روزه هاتون قبول..
راست میگی تنها پناه امنه..ولی کاش یه ذره از سختگیریاشون و کم میکردن و میذاشتم باهاشون دوست باشیم نه اینکه همش..
مثل همیشه متنات قشنگه..
تا بعد..

سوسن یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:28 ق.ظ

خیلی رمانتیکه و خیلی عالی.
آهنگه وبلاگم خیلی قشنگه. کاشکی واسه دانلود میزاشتی.

یاسمین پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 03:15 ب.ظ

سلام امیر خان باوبلاگتون تصادفی آشنا شدم .من اهل تملق نیستم ولی کار شما ادم و به تحسین وامی داره خیلی قشنگ وسنجیده کار کردید شب هایتان ژر از ستاره های سربی باشد ودل پاکتان مامن تمام جونوهای خوبمون خداحافظ

باران دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:46 ب.ظ http://margebaran15

امیر عزیز واقعا با دیدن نوشته هات هیچ کاری نتوستم بکنم جز باریدن

باریدنه که سیاهی هارو پاک میکنه
و هر کسی هم نمیتونه بباره یه چیزایی لازمه ...

غزل, تهران چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:57 ب.ظ

سلام واقعا زیبا و قشنگه
آهنگش دل آدمو ریش ریش میکنه

ولی تو خبرنامه نمیشه اسم و وارد کرد

موفق باشی و شاد

امید, پایین رو نگاه کن .... !!! پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:58 ب.ظ

حدس بزن اوقاتی هست که ما ا حتیاج داریم درد کوچکی را تقسیم کنیم ....
آیا سخت ترین بخش باقی ماندن خاطرات است ؟
یک دوست می خواهم ‌ ـ همین حالا .
کسی که بداند منظورم چیست ـ امشب به دستهایی مهربان نیاز دارم ـ دستهای مهربانی که مرا در بر گیرد و تا بهشت مرا با خود ببرد ـ آیا دستهایت را بر چشمانم می گذاری ؟
اکنون کجایی ؟!

سلام امیر جان .
خیلی خیلی خوشحالم و احساس غرور می کنم - چون ... .
تا همیشه .... .!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد