دست نوشته های پسر سنندجی

(پر بیننده ترین وبلاگ شعر پارسی) اگر دنبال من میگردی من پشت هیچستانم !!!!

دست نوشته های پسر سنندجی

(پر بیننده ترین وبلاگ شعر پارسی) اگر دنبال من میگردی من پشت هیچستانم !!!!

درد تنهایی...

درد تنهایی

 

وقتی در تنهایی خودم قدم می زنم،
خاطرات با تو بودن
آرامشم را بر هم می زند.
چه پریشانی لذت بخشی است ، دلتنگ تو بودن...
دلم برای شنیدن صدایت تنگ شده.
برای دیدنت...
دیشب در خواب منتظر آمدنت بودم ،
اما به خوابم هم نیامدی و درد انتظار را در

خواب هم حس کردم.

 

  امیر شیخ الاسلامی

نظرات 12 + ارسال نظر
سپیده شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 05:54 ب.ظ

خیلی وبلاگه محشری دارید.عالیههه

مهران یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:35 ق.ظ http://songofhearts.blogfa.com

سلام امیر جان خیلی خوشم اومد خصوصا پست قبلی
lموفق و شاد باشی

بهنام علی شاهی یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:35 ق.ظ

همشهری سلام
واقعا دست مریزاد
بابا چی کار کردی .یه ملت رو بردی تو کف !!!
جدی میگم عالیه من که یاد یه عشقی که قبلنا داشتم افتادم و کلی گریه کردم. دوست دارم با هم در تماس باشیم.
درود بر تو سنندجیه گل.

بهارک یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:45 ق.ظ http://sogoliy.blogfa

سلام .خیلی با حال بود .واقعاْ چه الفبای دردناکیست این انتظار

به وبلاگ من سر بزن خوشحال میشم

موذمار دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:55 ق.ظ http://www.zsz.blogfa.com

شعرهای عاشقانه ی پسر سنندجی َ قسمت روزانه اش خوبه اما بازم عاشقانه اس ! یعنی تکراریه ...
عکس ها هم قشنگ نیستند :(
اما آی دی هاش جالبه !

palina چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:23 ق.ظ http://berke.blogsky.com

سلام امیر
محبت کردی لبی به فنجان دریای زدی
برکه یک داستانه اگر دوست داشته باشی
سر بزن متشکرم از مهربونیت



دیدنت یک رویاست
یک ارزوست
ندیدنت ......؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:13 ق.ظ

هه هه خیلی با نمکی دایی

نسرین شنبه 1 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:00 ق.ظ http://www.nasigoli.blogsky.com

به نام خدا

مرا و تو را و هر چه بر ما رفت...!
نگاه دو چشم, تو جرمش بود...!
و گناه بی گناهی, قلبم...!
چه حیف!!!
شب رفیق, دلت شد...!
ستاره رفیق, نارفیق, چشمانم...!
ستاره مرحم اشکم نبود...!
ستاره حسود بود...!
تو را ستاره ربود از من...!
تو را ستاره گرفت از من...!
و شد به جرم, گناه فریب چشمانت...!
دلم به حبس, ابد محکوم...!
میان سینه ی زخمی...!
میان سینه ی تنگم...!
تو رفتی و من رفت...!
تو رفتی و دل به حبس دلت ماند...!
تو رفتی.....!
تو رفتی و ستاره هنوز می خندد...!
به طنز تلخناک, شکستن...!
به لحظه لحظه ی من...!
تو رفتی و ...!
نگاه ساکت, چشمان, ترناکم...!
به قاب چشمت...!
که کوب دیوار دلم بود ماند و می ماند...!
شکنجه به شلاق یاد و نام تو می شود قلبم...!
تو رفتی و هنوز...!
چرا مرا؟!!!
آخر مرا که دلت دلیل دلم بود...!
چرا؟!!!



صدرا شنبه 1 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:29 ب.ظ http://sdra242.blogfa.com

سلام
بهتون تبریک میگم وبلاگ قشنگی دارین
امیدوارم همیشه موفق باشین
منتظر حضور سبزتون هستم
صدرا

بهانه سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 04:50 ب.ظ

امیر جان یه مدتیه نیستی.امیدوارم اتفاقی برات نیفتاده باشه.

مونا چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 03:11 ب.ظ

سلام عالیه

عسل, سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:16 ب.ظ

عالیه امیر جون عالیه ممنونم ازت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد