دست نوشته های پسر سنندجی

(پر بیننده ترین وبلاگ شعر پارسی) اگر دنبال من میگردی من پشت هیچستانم !!!!

دست نوشته های پسر سنندجی

(پر بیننده ترین وبلاگ شعر پارسی) اگر دنبال من میگردی من پشت هیچستانم !!!!

دنیای نامردی

 

یه روزی یه دختره کوری تو این دنیای نامرد زندگی می کرد.
یه دوستی داشت که این دوست عاشقانه دختره رو دوست می داشت.
دختره همیشه می گفت :
اگه من چشمامو داشتم همیشه با تو می موندم.
یه روز یکی پیدا شد و به دختره چشماشو داد.
وقتی دختره بینا شد دید که دوستش کوره.
بهش گفت من دیگه تورو نمی خوام.برو از پیشم.
پسره لبخنده تلخی زدو گفت :
باشه میرم ولی لطفا مراقب چشمام باش.

نامردی

نظرات 15 + ارسال نظر
شکوه جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:51 ق.ظ

نمیدونم نامردیه یا حق نشناسی و یا اصلا عشق براش معنایی نداشته ....ولی خدا کنه حداقل مواظب چشماش باشه !!!

امیدوارم اما دله پسره که شکسته .. دل رو باید چی کار کرد ؟!

شکوه جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:11 ق.ظ

راستی عکسه خیلی به مطلبت میاد .. عکس گاندیه !!!!
میدونم که دلش شیکسته ولی میگم باز خدا کنه دختره حداقل حداقل مواظب چشماش باشه مواظب دلش که نبود......

هانی جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 07:31 ق.ظ http://olipss.blogfa.com

امیر عزیز سلام
مطالبت خیلی قشنگه
وقت کردی به منم سر بزن
موفق باشی

دختر آریایی جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:32 ب.ظ http://ariangirl.blogsky.com

سلام امیر جان
باز دلم گرفت...من روی این مطلب حساسم وقتی هم یه جا میبینمش نمیتونم نخونده ازش بگذرم صد بارم که بشه باز میخونمش بازم دلم میگیره

یه همچین ادمی خیلی باید بی وجدان باشه....جواب دل شکسترو یه روزی باید بده
راستی اومدم بهت بگم که من وبلاگ رو هم آپ کردم تو هم که آپ میکنی یه خبری به آدم نمیدی
اومدم میبینم آقا آپ کردن و خبرم ندادن.....

فعلا.............

مــــــاهــــــان جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 05:09 ب.ظ http://www.taranome-ashk.blogfa.com

سلام خوبین؟ وبلاگ قشنگی داری با تبادل لینک موافقی؟

یه دختر کوری تو این دنیای نامرد زندگی میکرد .این دختره یه دوست پسری داشت که عاشقه اون بود.دختره همیشه می گفت اگه من چشمامو داشتم و بینا بودم همیشه با اون می موندم یه روز یکی پیدا شد که به اون دختر چشماشو بده. وقتی که دختره بینا شد دید که دوست پسرش کوره. بهش گفت من دیگه تو رو نمی خوام برو. پسره با ناراحتی رفت و یه لبخند تلخ بهش زد و گفت :مراقب چشمای من باش

~~~~~~~~#~~~~~ منتظرم زود بیا###~##
~~~~~~~~##~~~~~~~~~~~~~##########
~~~~~~~~###~~~~~~~~~~~############
~~~~~~~###~دوســتــــت دارم~~############
~~~~~~~####~~~~~~~~#~~###~########
~~~~~~~~##~~~~~~~~~~##~###~~#####
~~~~~@@~~|~~~@@@~~~~~##~###~~~##
~~~~@#@@@@@@@@@@~~~~~##~######
~~~~@########@@@~~~~~~~##~#####
~~~~~########@@~~~~~~~~~##~####
~~~~~########@~~~~~~~~~~~##~###
~~~~~########@~~~~~~~~~~~~~#~##
~~~@@######@@@@~~~~~~~~~~~~
~@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
خوشحال میشم به کلبه عشق من هم سر بزنی
موفق باشین[بوسه][گل]

بیتا جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:06 ب.ظ

باهات موافقم......دنیای نامردی.....ولی ما می تونیم نامرد نباشیم.....

بهار شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:15 ق.ظ

متنه زیبایی بود.. ولی شاید دختره وقتی فهمیده پسره چشماشو بهش داده دیگه ترکش نکرده.

عسل شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:29 ب.ظ

خوب اون دختره نابینای رو تجربه کرده میدونه چه سخته و نخواسته دوباره تجربه کنه؛(واااااااا)

سروه دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:32 ق.ظ http://http:/www.faryadeedel.blogfa.com

salam doste aziz
webe ghashang va jalebi dari
movafagh bashi azizam khosh hal misham be manam ye sar bezani
bye bye



سامان چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:46 ق.ظ

دختررو باید آتیش زد.

.و.و چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 06:41 ب.ظ

واو چه دختره نامردی

گمشده جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:54 ق.ظ

نمی دونم ولی شاید ادم چشم نداشته باشه بهتره...چون لااقل این دنیایه کثافتو که هر لحظه اش پره گناهو دروغو فریبه رو نمیبینه ...خوش به حاله پسره که حداقل با نداشتن چشم از دیدنه ادمایه پست فطرت رنج نمیبره...من برای اینکه این دنیا رو نبینم کور بودن رو از خدا نمی خوام مرگ رو میخوام ...

هستی جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:21 ق.ظ

شاید این احساس منو هیچ کس نتونه درک کنه اول از همه نوشته هات حرف نداشتن .من این موزیک را اون قد تا صبح گوش کردم اصلا سیر نشدم.ای کاش بگی این موزیک رو کی نواخته اگه خوستی بگی به ادیم پی ام بده

مهتاب شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:03 ق.ظ http://magiclife.blogfa.com

بی نهایت زیبا بود
ولی اگرچه رسم غالب ادمها نامردیه ولی بین ادمها مرد هم پیدا می شه مثه -----احسان من-----
موفق باشی
به وبلاگ من سر بزنی بی نهایت خوشحالم می کنی

arman, دماوند یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:32 ق.ظ

به نظر من که در دختر خوبی وجود نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد