دست نوشته های پسر سنندجی

(پر بیننده ترین وبلاگ شعر پارسی) اگر دنبال من میگردی من پشت هیچستانم !!!!

دست نوشته های پسر سنندجی

(پر بیننده ترین وبلاگ شعر پارسی) اگر دنبال من میگردی من پشت هیچستانم !!!!

محمد رسول الله

محمد رسوا الله

 

معراج پیامبر اکرم اسلام حضرت محمد (ص) را

به همه مسلمانان خصوصا به مسلمانان مومن اهل تسنن

تبریک عرض می کنم.

امیدوارم روزی برسه که ندای واقعی دین مبین اسلام

رو در ایران ببینیم و بشنویم.

 

نظرات 11 + ارسال نظر
محمد جواد دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:40 ب.ظ http://lovsat.blogsky.com

خوبه جالبه بد نیست موفق باشی

[ بدون نام ] دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:51 ب.ظ

سلام

زندگی چیدن سیبی است که باید چید و رفت زندگی تکرار پاییز است که باید دید و رفت زندگی رودی است ، جاری ، هر که آمد کوزه ای شادمان پر کرد و مشتی آب نوشید و رفت قاصدک ، این کولی خانه به دوش روزگار کوچه گردیهای خود را زندگی نامید و رفت

خوش باشین
خدانگهدار

شیما سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:56 ق.ظ

من هم امیر جان تبریک میگم

حمیرا سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:15 ب.ظ

مگه امروز عیده مبعث نیست ؟؟؟
این معراج که نوشتی یعنی چی ؟

ما اهل سنت اعتقاد داریم که در صبح امروز پیامبر گرامی اسلام به معراج رفتن.

... سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:20 ب.ظ http://hotpics.blogsky.com

امیر جان سلام
عیدت مبارک

عیده شما هم مبارک..ممنون

ناشناس چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:39 ق.ظ http://؟؟؟؟؟.؟؟؟؟؟

KASH ASEMAN HARFE KAVIR RA MIFAHMID
TA EBRATI BASHE VASE HAMEYE NAMARDATYE DONYA

مگه نه ؟

نمیدونم دوسته ناشناس ... شاید .. اما کو عبرت ؟؟!!

منیره از رنگین کمان اینترنتی چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:52 ق.ظ

همونطور که گفتی ظاهرت آروم ولی ... باطن خالی بندی داری آخه وبلاگ خاتمی ۵۰۰۰ تا بیننده نداره! اونوقت توی الف بچه ۵۰۰۰۰ فکر نمیکنی در سال برات سه صفرشو تخفیف بدم درست تر باشه... ها...ها...

دوسته عزیز اگه شما کمی با دقت بودید و به پایین وبلاگ سری میزدید و آمار بازدید کننده ها رو می دیدید اینجور بنده رو به خالی بندی متهم نمی کردید و جالب اینکه این کنتور شمارنده وبلاگ متعلق به خود سیستم بلاگ سکای هست و من و نه هیچ کاربر دیگری نمی تونه در اون دخل و تصرفی بکنه و اونو کم یا زیاد کنه.
راستی از پنجاه هزار هم گذشت و الان شصت هزار شده.
خوشحال شدی ؟؟؟
ممنون از کامنتت.....

میشناسی ؟؟؟ چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:33 ب.ظ

خواستم عاشقت کنم گفتی محاله... اینم بمونه

اسمتو میگفتی میشناختمت !!!

عسل پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:03 ب.ظ

منم تبریک میگم عزیزم وهمون ارزوی تورو دارم.

ممنون عسل جان.من هم تبریک میگم.

شکوه جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:35 ق.ظ

سلام امیر جان ... کمی دیر امدم ولی منم تیریک میگم و امیدوارم که خیلی زود ندای واقعی دین رو ببنیم ... در پناه مهر

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:49 ب.ظ

شیرهی دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد