دست نوشته های پسر سنندجی

(پر بیننده ترین وبلاگ شعر پارسی) اگر دنبال من میگردی من پشت هیچستانم !!!!

دست نوشته های پسر سنندجی

(پر بیننده ترین وبلاگ شعر پارسی) اگر دنبال من میگردی من پشت هیچستانم !!!!

خدا

 

خوابی دیدم ... خوابی دیدم در ساحل با خدا قدم میزنم... بر پهنه آسمان صحنه هائی زندگی ام برق زد. در هر صحنه دو جفت جای پا روی شن دیدم. " یکی متعلق به من و دیگری متعلق به خدا... " وقتی آخرین صحنه در مقابلم برق زد به پشت سر و به جای پاهای روی شن نگاه کردم. متوجه شدم که چندین بار در طول مسیر زندگی ام فقط یک جفت جای پا روی شن بوده است. همچنین متوجه شدم که این در سخت ترین و غمگین ترین دوران زندگی ام بوده است !!! این واقعاً برایم ناراحت کننده بود و درباره اش از خدا سوال کردم : خدایا تو گفتی اگر به دنبال تو بیایم در تمام راه با من خواهی بود ولی دیدم در سخت ترین دوران زندگی ام فقط یک جفت جای پا وجود داشت. نمی فهمم چرا هنگامی که بیش از هر وقت دیگر به تو نیاز داشتم مرا تنها گذاشتی ؟ خدا پاسخ داد : "بنده بسیار عزیزم من در کنارت هستم" و " هرگز تنهایت نخواهم گذاشت " اگر در آزمونها و رنجها فقط یک جفت جای پا دیدی زمانی بود که ""من تو را در آغوش حمل میکردم... "" امیدوارم بعد از من اگر لیاقت این سهم رو داشتم نفر بعدی هم " فقط یک جفت جای پا ببینه.

 

خدا

نظرات 18 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:17 ب.ظ http://amir-perspolisi.blogsky.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ جالبی داری منم دلم نیومد که نظر نداده برم
اگه دوست داشتی یه سری هم به من بزن
تا به هم لینک بدیم
امیر

یه عاشق دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:29 ب.ظ http://http://rozeh_sorkh_2006.persianblog.com/

سلام.منو می شناسی؟.....وبلاگت خیلی قشنگه

بهانه دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:17 ب.ظ

خیلی قشنگ بود.به نظرم خدا همیشه با ماست حتی اگه احساسشم نکنیم باز هست.

... دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:22 ب.ظ http://tanhatarin61.parsiblog.com/

جالب بود
به من سر بزن

کویر دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:52 ب.ظ


KASH ASEMAN HARFE KAVIR RA MIFAHMID
TA EBRATI BASHE VASE HAMEYE NAMARDATYE DONYA

نسترن سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:48 ب.ظ

خیلی قشنگ بود
امیر مواظبه دلت هستی ؟؟؟؟

کوچولو چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:02 ق.ظ http://agapeh.blogfa.com

salam amir jan khaste nabashi
az webloget vaghean khosham umad omidvaram movafag bashi nemidoonam chi tu webloget bud ke mano ehsasati kard shayad in taranash bud halla be manam sar bezan manam khodam neveshtehamo migam albate ziad herfeie nistam vali ie hcizaie migam omidvaram khoshet biad felan bye

سهیل چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:54 ق.ظ

سلام . از این متنه خیلی خوشم اومد
و باهاش کاملا موافقم. به امید دیدار

morghe eshgh چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:38 ب.ظ http://dokhtarakk.blogfa.com

salam
rastesh mikhastam matlabato bezaram dakhele webloge khodam , amma vaghti matlabeto khondam goftam behtare ba ham doos beshim , az webloget kheili khosham oomad

مینا پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:23 ق.ظ

میدونی فرق من با تو چیه ؟
تو شعر میخونی اما من برات شعر میگم.
تو دوستار منی اما من دوست دارم
تو............... اما من ...................

عسل پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:10 ق.ظ

این متنو اولین بار ی جای دیگه خوندم اشک از چشمام اومد. حالا بازم--------

امیر پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:58 ق.ظ http://amir-perspolisi.blogsky.com

سلام
من پرسپولیس را دوست دارم اما استقلالی ها هم محترم هستند مخصوصا شما
اگه دوست داشتی بازم بهم سر بزن

بنیامین پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:46 ب.ظ

کاشکی خدا دوسم داشت

آرام ( همشهری ) شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:08 ب.ظ http://www.labkhand-e-tarik.blogfa.com

سلام دوست عزیز و همشهری خوبم
شاید وبلاگ شما اولین وبلاگی باشه که نا حالا کامل خوندمش اون هم با همه آرشیوهاتون
واقعا زیبا و دلگرم کننده بود
من هم از سنندج هستم ( همون پاریس کوچولوی خودمون )
واقعا نمیدونم در وصف وبلاگ زیبایت چی بگم ؟
فقط میتونم بگم خیلی خیلی عالیه
واست بی آرزویی آرزو میکنم
به کلبه درویشی من هم از روی دلتنگی سری بزن
امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم
راستی یه سوال
توی یکی از پستهات گفته بودی امروز بازدید کنندگان وبلاگ من از ۵۰۰۰۰ نفر گذشته
اینو میشه واسه من هم توضیح بدی که یعنی چه ؟
صفر اضافه گذاشتی ؟
یا اینکه واقعا راسته ؟
و اگر هم راسته میشه بگی چی کار کردی؟
ممنون میشم
همیشه سبز باشی
بای

شکوه یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:15 ق.ظ

به یاد داشته باش هر وقت دلتنگ شدی به آسمان نگاه کن . کسی هست که
عاشقانه تو را می نگرد و منتظر توست .
اشکهای تو را پاک می کند و دستهایت را صمیمانه می فشارد .
تو را دوست دارد فقط به خاطر خودت .
و اگر باور داشته باشی می بینی ستاره ها هم با تو حرف می زنند.
باور کن که با او هرگز تنها نیستی. فقط کافیست عاشقانه به آسمان نگاه کنی

مــــــاهـــــان یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:20 ب.ظ http://www.taranome-ashk.blogfa.com

سلام خوبی ؟ وبلاگ قشنگی داری اگه اپ کردی خبرم کن روزی من هم وبلاگ قشنگی داشتم اما حیف که یه نامرد اومد هکش کرد اما خیالی نیست یه وبلاگ دیگه ساختم امیدوارم که با حضور سبزت به کلبه عشقم رونق بدی[خجالت]
موفق باشی

بای[گل][بوسه]

شیما دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:08 ب.ظ

سلام خیلی قشنگ ازتون معلوم که دل خیلی ژری داری ایشاالهبه هر ارزویی داری برسی من بچه اهوازم

شکوه دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:09 ب.ظ

به یاد داشته باش هر وقت دلتنگ شدی به آسمان نگاه کن . کسی هست که
عاشقانه تو را می نگرد و منتظر توست .
اشکهای تو را پاک می کند و دستهایت را صمیمانه می فشارد .
تو را دوست دارد فقط به خاطر خودت .
و اگر باور داشته باشی می بینی ستاره ها هم با تو حرف می زنند.
باور کن که با او هرگز تنها نیستی. فقط کافیست عاشقانه به آسمان نگاه کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد