دست نوشته های پسر سنندجی

(پر بیننده ترین وبلاگ شعر پارسی) اگر دنبال من میگردی من پشت هیچستانم !!!!

دست نوشته های پسر سنندجی

(پر بیننده ترین وبلاگ شعر پارسی) اگر دنبال من میگردی من پشت هیچستانم !!!!

زندگی

 

زندگی تفسیر سه کلمه است :

خندیدن.. بخشیدن و فراموش کردن

پس

بخند... ببخش و فراموش کن.

 

نظرات 11 + ارسال نظر
behshad ( Booter ) yahoo 7.5 سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:36 ق.ظ http://www.booter-rasht.blogsky.com


salam dost aziz va Gol khobi wblaget ghashang bood va jaleb tonesty be man sar bezan va az barname haye yaho 7 final be khosos Boot DC Buzz Estefadeh kon va be dostanet moarefy kon montazeret hastam khosh hal shodam
behshad
bye

شکوه سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:51 ق.ظ

امیر جان امیدوارم که همیشه تو زندگیت لبخند بزنی و کسی نرنجوندت که بخوای ببخشیش... و خاطرهی بدی هم نداشته باشی که بخوای فراموش کنی و هر لحظه بخوای زندگیتو به یاد بیاری...
مطلبت بدون اغراق حرف نداشت

فرزاد سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:35 ب.ظ http://petti.blogsky.com

روزگاریست همه عرض بدن می خواهندهمه از دوست فقط چشم و دهن می خواهند دیو هستند و لی مثل پری میپوشند گرگهایی که لباس پدری می پوشند آنچه دیدند به مقیاس نظر می سنجند عشق ها را همه با دور کمر می سنجند خب طبیعی است که یکروزه به پایان برسد عشق هایی که سر پیچ خیابان برسد
سلام
من آپدیت کردم
خوشحال میشم به من یه سر بزنی
ضمنا این دفعه که اومدی دوست دارم جواب این سوال رو هم برام بنویسی که دوست داری در انتهای خط زندگیت چه علامتی باشه!علامت سوال،تعجب یا نقطه پایان؟!
منتظرم و مثل همیشه آرزومند آرزوهای پاکت...

دختر آریایی سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:59 ب.ظ http://ariangirl.blogsky.com

سلام...
چرا آپ میکنی خبرم نمی کنی؟؟
سر هم که نمیزنی....مرسی...
بعد عمری وبلاگ رو آپ کردم....
بیا یه سری بزن بخون ببین چطوره !!!
فعلا....زیر سایه حق

ستاره چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:31 ق.ظ

کاملا موافقم باهات امیر جان

بابک دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:09 ق.ظ

زیبا مینویسی.براتون یه ایمیل زدم . منتظره جوابش هستم.

دلناز از برلین دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:31 ق.ظ

behet tabrik migam nazi_yekiyedone2000

تندیس دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:24 ب.ظ http://mk2008

آری
بخند ببخش فراموش کن

آسمان دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:57 ب.ظ

باید می ماندی
اما رفتی
چرا هیچی نگفتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بابی چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:45 ق.ظ

کاشکی میشد ببخشیم هم دیگرو

هستی جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:19 ق.ظ

شاید این احساس منو هیچ کس نتونه درک کنه اول از همه نوشته هات حرف نداشتن .من این موزیک را اون قد تا صبح گوش کردم اصلا سیر نشدم.ای کاش بگی این موزیک رو کی نواخته اگه خوستی بگی به ادیم پی ام بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد