دست نوشته های پسر سنندجی

(پر بیننده ترین وبلاگ شعر پارسی) اگر دنبال من میگردی من پشت هیچستانم !!!!

دست نوشته های پسر سنندجی

(پر بیننده ترین وبلاگ شعر پارسی) اگر دنبال من میگردی من پشت هیچستانم !!!!

من شکسته ام

 

 

پسرکی دو خط موازی بر روی تخته سیاه کلاس کشید.... 

 خط اول به دوم  گفت ما می تونیم زندگیه خوبی داشته باشیم...

 دومی قلبش تپید و لرزان

 گفت بهترین زندگی رو....

در همین زمان معلم فریاد زد دو خط موازی هیچ

 گاه به هم نمیرسن و بچه ها هم تکرار کردن...

 دو خط موازی هیچ گاه به هم نمیرسن مگر اینکه

 یکی از اون ها برای رسیدن به دیگری خود را

 بشکند..

                       حالا من خودمو شکستم.....

 

 ( این متن نوشته ی من نیست )

 

نظرات 13 + ارسال نظر
کشکول جمعه 30 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:28 ق.ظ http://kashkolans.blogsky.com

من وسط جایی بی نهایت به او رسیدم از سر شکستن و حالا نمی گوییم دیر شکستم ...نبود اصلا ....سراب
شکستم بی خود و حالا با کمری خمیده حتی نای راه رفتن نمانده

ژیلا شنبه 31 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:39 ق.ظ

...؟؟؟؟؟
دلم تنگه...

دختر آریایی شنبه 31 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:14 ب.ظ http://ariangirl.blogsky.com

سلام امیر....
اخ جوووووون من اولین نفرم که نظر دادم...
این نوشته هم مثل بقیه نوشته ها خیلی خوب بود

من لینکت می کنم..دوست نداشتی بگو لینکتو بردارم
یه بار اومدی نظر دادی دیگه رفتی حاجی حاجی مکه((;
وبلاگ رو آپ کردم دوست داشتی سری بزن
خوش باشی...
فعلا..زیر سایه حق

منم شکستم.. شنبه 31 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:33 ب.ظ

....آخه عشق یعنی شکستن...عاشقانه سر سپردن...دل سپردن به سرابه.......

نورا و نگار یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:16 ق.ظ http://www.ma-ke-hastim.blogfa.com

سلام خوبین ؟!
ما هم خوبیم !
متن زیبایی بود ولی افسوس که این طوری بعضی ادما میشکنن !
خوشحال میشیم به ما هم سر بزنی !
در پناه ایزد هستی بخش

فهیمه دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:55 ق.ظ

خوش به حالت که میدونی دوستت داره.شعرات خیلی توپ.
هرگز کسی اینگونه فجع به کشتن خود بر نخاست که من به زندگی نشستم....
شاملو

روناک دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:56 ق.ظ

ولی من نمیدونم دوستم داره یا نه.بهت حسودیم شده.توپ بود.
هرگز کسی اینگونه فجیع به کشتن خود بر نخاست که من به زندگی نشستم....
شاملو

روناک دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:58 ق.ظ

خیلی زیبا بود.ولی باید یادمون باشه تا کسی عاشق نباشه نمی تونه نقش چتر رو داشته باشه.
هرگز کسی اینگونه به کشتن خود بر نخاست که من به زندگی نشستم....
شاملو

نهال دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:49 ب.ظ

سلام خیلی متنای خوشکلی نوشتی
خوشبه حالت برای ذوق شعریت
چندتا شعر نوشتم برات ایمیل زدم خوشحال میشم
نظرتو بهم بگی.حق به همراهت

کاوه سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:24 ب.ظ http://www.zilankurd4.persianblog.com

سلاو
ماندوو نه بی هاوری

میثم مصطفی پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:59 ب.ظ

خیلی خیلی ... زیباست
تو ذهنه بزگی داری
واقعا به هم رسیدن رو خوب تعبیر می کنی
خیلی دوست دارم از این حرفها بخونم
به امید روزهای بهتر

برگ پاییزی دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:18 ب.ظ http://tanhatarin61.parsiblog.com

سلام زیبابود
منتظرتون هستم

منیره از رنگین کمان اینترنتی سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:44 ب.ظ

همونطور که گفتی ظاهرت آروم ولی ... باطن خالی بندی داری آخه وبلاگ خاتمی ۵۰۰۰ تا بیننده نداره! اونوقت توی الف بچه ۵۰۰۰۰ فکر نمیکنی در سال برات سه صفرشو تخفیف بدم درست تر باشه... ها...ها...

اگه یه کم آدم با دقتی بودید و به پایین وبلاگ میرفتید و آمار بازدید کننده های وبلاگ رو میدیدید می فهمیدید که خالی بندی نیست.
البته باید این رو هم ذکر کنم که این کنتور متعلق به خود سیستم بلاگ سکای هست و من هیچ تغیری در آمار نمی تونم بدم.
بیشتر دقت کنیم تا بعدا .....
ممنون از کامنتتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد