دست نوشته های پسر سنندجی

(پر بیننده ترین وبلاگ شعر پارسی) اگر دنبال من میگردی من پشت هیچستانم !!!!

دست نوشته های پسر سنندجی

(پر بیننده ترین وبلاگ شعر پارسی) اگر دنبال من میگردی من پشت هیچستانم !!!!

یکی را دوست میدارم.....

 

 آری ،

 یکی را دوست میدارم ، آن را احساس کردم در قلبم …

او همان ستاره درخشان آسمان شبهای دلتنگی و تیره و تار من است…

او همان خورشید درخشان آسمان روزهای زندگی من است…

یکی را دوست میدارم …

آری ، او همان مهتاب روشن بخش شبهای من است …

قلبم او را دوست میدارد و من هم تسلیم احساست پاک قلبم میباشم…

یکی را دوست میدارم ،

 همان فرشته ای که در نیمه شب عشق به خوابم

آمد و مرا با خود به دشت دوستی ها برد…

او همان فرشته ای است که با بالین سفیدش مرا به اوج آسمان آبی برد و

مرا با دنیای دوستی و محبت آشنا کرد…

یکی را دوست میدارم ،

همان کسی که هر شب برایم قصه لیلی و مجنون

در گوشم زمزمه میکرد و مرا به خواب عاشقی می برد …

یکی را دوست میدارم ،

 همان کسی که مرا آرام کرد و معنی دوستی را به

من آموخت…

اینک که من با او هستم معنی واقعی دوست داشتن را فهمیدم …

او مثل ابر بهار زود گذر نیست ، او برایم مانند یک آسمان است که همیشه

بالای سرم می باشد…

آسمانی که زمانی ابری می شود چشمهای من هم از دلگیری او بارانی می شود…

آری ، تو برایم مانند همان آسمانی…

یکی را دوست میدارم ،

 او دیگر یکی نیست او برایم یک دنیا عشق است…

پس بمان ای کسی که تو را دوست میدارم ، بمان و تسلیم احساسات پاک

من باش…

می خواهم تو را شکنجه دهم ، شکنجه عشق و محبت خودم !!!!

آنقدر تو را شکنجه می دهم تا تمام وجود من شوی ، چون که تو را دوست

دارم…

ای خورشید آسمان روزهای من ، ای مهتاب روشن بخش شبهای من ، ای

 ستاره درخشان آسمان تیره و تار من ، ای آسمان زندگی من و در پایان ای

همدم زندگی من ، با من باش چون که تو را دوست میدارم ، آری ، تو را

دوست میدارم… فقط تو را…!

 

نظرات 18 + ارسال نظر
میکایئل شنبه 28 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 10:03 ق.ظ http://mikaeellove.blogfa.com

سلام خسته نباشی
آگه تونستی یه سری به من بزن

آرینا شنبه 28 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 02:22 ب.ظ

مثل همیشه عالی بود...

پروانه ی بی پروا شنبه 28 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:27 ب.ظ http://www.candidness.persianblog.com

خونه جدید مبارک...متن خوشگلی بود مرسی!

سما یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:25 ق.ظ

سلام امیر جان خیلی قشنگ بود .قربون این پسر با احساس برم من باشه ؟؟؟

ژیلا یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 03:18 ق.ظ

اگه تو واسه دنیا یکی هستی بدون واسه یکی یه دنیا هستی...

ستاره یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:46 ق.ظ http://www.setareyekhamosh.blogfa.com

سلام امیر جون
مثل همیشه عالیترین رو می پسندی
عالیه بهت تبریک میگم
فدات شم بای عزیزم

ساسان دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:50 ق.ظ

سلام امی ر جان سلام خیلی خوشحالم کردی که فهمیدم برگشتی... موفق باشی

سهشرشساااااااااااااااااااااااااا سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:03 ق.ظ

مهیار پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:52 ق.ظ

متن قشنگی بود مثل اینکه عاشقی من هم بودم اما الا دیگه نه به هر حال موفق باشی

دیوووووووووووووونه پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 06:09 ب.ظ

سلام چرا میایا اما واسه من آف نمی زاری ؟؟؟؟؟

؟؟؟ شنبه 5 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:16 ق.ظ

agar dardhai zamin ra nardebani koni dstat be saghfe deltangehayam nemiresad

مینا شنبه 5 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 09:42 ب.ظ

سلام
واقعا" عالی بود
اصلا" فوق العاده بود

شکوه دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:02 ق.ظ http://agerin1.blogsky.com/

سلام امیر جون بازم ۲۰ ـ۲۰......هکیشه مطالبت رنگ دیگه ای داره... منم که خواننده ی پرو پا قرص وبلاگ قبلیت بودم البته با یه اسم مستعار(چشمک)...
راستی لینکتم گذاشته بیدم با اجازه ....کلی از خوددمم کیف در وکردم...
منتظر پست بعدیتم...قربونت پسر سنندجی

هادی پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:40 ق.ظ

واقعا عالی بود mer30

سعید سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1384 ساعت 07:29 ب.ظ http://www.saeid-saya.mihanblog.com

عالی ، عشقولانه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 04:31 ب.ظ http://www.sialoveless.blogfa.com

سلام وبلاگ قشنگیه واقا منم یه وبلاگ دارم خوشت میاد راستی شعر هات رو بیشتر نمی کنی بای

مهیار شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:25 ب.ظ

یکی را دوست میدارم ولی افسوس که او هرگز نمی داند ..
خوب میشد اگه میدونست .

سحر سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 04:12 ب.ظ http://monk.blogsky.com/?PostID=2

سلام یعنی واژه عالی براش کمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد